Δικαίωμα Αναιτιολόγητης Υπαναχώρησης

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (Α’ 191 ) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30-8-2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ'αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων μόνο εφόσον:

  • Βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν - απολύτως άρτια, εντός της εργοστασιακής τους συσκευασίας, μη χρησιμοποιημένα, μη ανοιγμένα, και χωρίς φθορές στα προϊόντα ή τις συσκευασίες αυτών
  • Συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά έγγραφα της συναλλαγής σας (τιμολόγιο / απόδειξη αγοράς)

Διαδικασία Επιστροφής Χρηματικού Ποσού

Η επιστροφή του ποσού που αφορά το υπό επιστροφή προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή από την εταιρεία μας. Οι τρόποι επιστροφής είναι ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της εκάστοτε παραγγελίας. Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας:

  • Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα πριν την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η Εταιρία μας υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και την επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας
  • Με τραπεζικό έμβασμα, η Εταιρία μας θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ο πελάτης
  • Με αντικαταβολή σε Courier, η Εταιρία μας θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ο πελάτης
  • Με μετρητά στον χώρο παραλαβής - εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το χώρο παραλαβής» - η Εταιρία μας θα προβεί σε επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν με μετρητά στην έδρα μας

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Αν παραλάβατε μέσω Courier:

  1. Συσκευάζετε το προϊόν με την ίδια συσκευασία αποστολής ή σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή
  2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής / τιμολόγιο) καθώς και ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή
  3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω της ΕΛΤΑ Courier, στην έδρα της εταιρείας μας με διεύθυνση: Tackle Lab, Οδός Λασκαρίδου 15, 17676, Καλλιθέα, Τηλ. 211215294

* Σε περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος της Εταιρίας μας το ποσό επιστρέφεται αυτούσιο και χωρίς χρέωση μεταφορικών. Σε οπιαδήποτε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

** Σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου

Αν παραλάβατε από τον χώρο παραλαβής τότε παραδίδετε το προς επιστροφή προϊόν στον αρμόδιο του ηλεκτρονικού καταστήματος, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς του (απόδειξη λιανικής / τιμολόγιο) προκειμένου να γίνει ο σχετικός έλεγχος για το εάν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την επιστροφή του προϊόντος, σύμφωνα με τα ανωτέρω.


Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει, σε όλα τα στάδια επεξεργασίας της παραγγελίας, εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των εμπορευμάτων και αυτά βρίσκονται ακόμα στον χώρο παραλαβής μας. Εάν έχετε ειδοποιηθεί μέσω e-mail με θέμα «Ολοκλήρωση Αποστολής» της παραγγελίας σας, αυτό σημαίνει οτι η παραγγελία σας δεν βρίσκεται πλέον στα χέρια μας, αλλά έχει παραδοθεί στην εταιρεία μεταφορών, ώστε να σας παραδωθεί, σύμφωνα με την παραγγελία που υποβάλλατε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Για να ακυρώσετε άμεσα την παραγγελία σας, εφόσον αυτή ΔΕΝ έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας αναφέροντας το ονοματεπώνυμο και τον αριθμό της παραγγελίας σας είτε καλώντας τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 18:00 και Σάββατο 09:00 - 16:00) στο σταθερό τηλέφωνο 211-2152944 ή στο κινητό 6979376569, είτε στέλνοντας e-mail στο infoaccount@tacklelab.gr, είτε συμπληρώνοντας την αντίστοιχη Φόρμα Επικοινωνίας στην σελίδα «Επικοινωνία», και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. 


Αλλαγή Προϊόντος

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στις ώρες λειτουργίας της Εταιρίας μας (Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 18:00 και Σάββατο 09:00 - 16:00) στο σταθερό τηλέφωνο 211-2152944 εντός τεσσάρων (4) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας και εκφράστε την επιθυμία σας περί αλλαγής του προϊόντος για την ταχύτερη αντικατάσταση του.

Οι αλλαγές γίνονται πάντα με τις τρέχουσες τιμές. Σε περίπτωση που υπάρχει διαφορά στην τιμή δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, αλλά πιστώνεται ο λογαριασμός σας με το υπολειπόμενο ποσό για μελλοντικές αγορές. Τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά καθώς και τα νήματα δεν δύναται να επιστραφούν.

Για τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος επισκευτείτε την ενότητα «Διαδικασία Επιστροφών Προϊόντων» στην τρέχουσα σελίδα.

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στον χώρο της εταιρείας μας επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη και η παράδοση των προϊόντων θα πρέπει να γίνει στην έδρα της Εταιρείας μας, με διεύθυνση: Tackle Lab, Οδός Λασκαρίδου 15, 17676, Καλλιθέα, Τηλ. 211215294.

Ο πελάτης οφείλει να διασφαλίσει την ασφαλή επιστροφή των προϊόντων και να μεριμνήσει ούτως ώστε να περιέλθουν στα γραφεία μας στην αρχική τους κατάσταση. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολών για την επιστροφή των προϊόντων σας η οποία να διαθέτει υπηρεσία ανίχνευσης των αποστολών της, ώστε να μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε που βρίσκεται η επιστροφή σας και εάν έχει παραδοθεί στα γραφεία μας. Η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος κατά την επιστροφή του, επιβαρύνει τον πελάτη.

Το κατάστημα μας δεν ευθύνεται για προϊόντα που δεν έχουν εμφανή εργοστασιακά προβλήματα καθώς είναι δύσκολο να ελεγχθούν.